cogne

Neočekávané osud - kapitola 5


Chap.V
Balancuje na plyšový sofa, Maya sirotait jeho sklenici čerstvého džusu vzduch nasáklé táhlé záběry. Co nebylo ve skutečnosti jeho překvapení, když ona objevila "antra" "kata".
Tento dům byl …" příliš barevné" snažil T je přesvědčit . Bylo naprosto nepravdivé a věděla, zůstane jen teplé a přívětivé. Tam byl nic monstrance, nábytek byl jistě dobrá kvalita ale sober. Tapety a tabulek umění připomenout jeden večer na podzim. A objekty umění, místní artisanerie mimo jiné trônaient sem a tam. Impozantní schodiště v masivního dřeva vedla k vyšší úrovni. Budování zdálo obrovské pro člověka "jen" !Ona viděl, starý chůva, kteří jejich působil nápoje a domácí. "Trvá armády na řešení takových budov! " SE uvedené Maya.
Toto místo bylo nic společného s jeho apartment in the centre of the city, včetně bělost stěn nejsou konfrontována s tabulkami moderního umění, aniž by se zapomínalo na Futuristický design jeho nábytku, který by šokovaly "malé veterinární lékař kampaň "zjevně velmi konzervativní.
"Malé veterinární lékař kampaň "pozorované dobrý málo času a mladá žena končí znepokojující a opírala jeho skla vzrušení.
_ od kdy nemáte namontované na koni? Ptali se ho náhle Magor.
Maya byla vědoucným úšklebkem bez radost.
_ od…, umístěte ji v předstírat hledat ve své paměti.
Mladý muž byl pozastaven z jeho rtů.
_, protože po "Vše", můžete vždy věří, že jsem již namontována na jedné z těchto zvířat?! Umístěte jej na vzduchu na nestoudnou.
Magor écarquilla oči překvapení a podíval se na mladé ženy jako další pozemní. On je tlačen zemitým jazykem opepřeném neslyšným.
_ vím, pro někoho, kdo je v regionu je vzácné nebo dokonce neobvyklé, ale já jsem nikdy namontován, přiznal t konečně.
K čemu je to lež výhodu. Po jeho nedostatečný výkon by to chybu přetrvávají v této prošlé trasy.
_ to není možné! Zvolali Magor zběsilé, více proti sobě jako proti mladé ženy. Měl jsem m v případě pochybností ! Myslel jsem si, že jste nebyl dobrý přezíravý a přesto jsem se na vás!
_ nejste můj instruktor upozorňuji vás, zvolali Maya s burst pro pýchu a nemusíte m zakázat nebo povolit mi nic. Jsem vyšší moci.
_ V případě vyšší moci, ale nezodpovědné! Mohli byste zabít si y a byl jsem stejně vinni nejsou zabránili jste od vás spáchat sebevraždu. Proč jste to udělal?
Mladá žena byla zahájena v ústech, ale nenašel nic k odplatě.
_ to je to, co jste hledali dokázat? Pokud chcete udělat dojem na mě to je úspěch! Nepovažoval jsem také byste mohli chovat hloupě.
Crimson, Maya byla více než slova dostatečně silná a kousavý výpad mu nestačila k tomu polknout jeho urážka.
_ stále šťastný jako ukončit s několika (modrý). Budoucnost si toner na jste se chovají jako zodpovědná dospělá osoba.
_ zastavit mě lekci jsem požádal jste nic, podařilo konečně říci Maya cítil víc a víc bezmocní tváří v tvář této man.
Magor povzdechl si ale zdálo při stejné relent trochu. Došlo k zabrání koně v stodolou.
_ by bylo rozumnější, že jsem můžete jezdit v autě. Pro tuto chvíli zapomenout na koně, pokud jste se rozhodli přijmout kurzů, nemáte remontrez! Jinde je nepřijatelné, dcera Montack neví . S radostí sacrifierais vaše učitele.
"Byl jsem příliš zaujímají k úspěchu v mém životě naučit jezdit na koni". Pensa Maya.
_ když jsem se chtějí naučit instalovat I dáme vám vědět, Fit-to rostoucí problém. Byl jsem docela absurdní pro dnes chci se vrátit.
Magor přistupovat, záblesk tančili v jeho očích.
_ Maya! Jemně. Proč jste přišel na barn Pokud jste nenainstalovali? A zřejmě si nevědí nic o koně!
Mladá žena byla hypnotized jeho pohled. Mu vyřizují trochu více a že nebyla schopna reagovat, neschopná uvažování. Když položili ruku na její velikost, frissonna jeho celé a nedokáže klesnout na rubu. On zachycen s jeho druhou stranu a přilákat do něj. Instinktivně se zhostit. Gesto pomalu otevřela knotu, kteří překročili mu čelo a Plaça za jeho ucha. On se naklonil na stejně jako pomalu. Maya byla více než míč nervy a je připraven k explozi. Ona zavřené oči v nákladovém prostoru. Zatímco jejich ústa byly jen několik milimetrů a že jejich horké šelestem smísila, hluční zvuk telefonu zvuky náhle přerušení intimní chvíle.
Maya se polekal zatlačením Magor. Ona se snaží obnovit své myšlení a zároveň mladý muž reagoval. Ale bylo to dělá? Bez čekání až do dokončení je namířeno k zadní výklopnou stěnu svinovací komory netrápil přitažlivosti by cítila pro něj a slabost, s nimiž bylo ponecháno na cestách.
Ona zapomněla její bolest v noze a urychlil. On zachycen s a bez slova vedla k pick-up to nebyla lepší než pick-up. V průběhu cesty, nebudou vyměněny ne více než pár slov.
_ jsem požádal jeden přináší zpět koně. Přípona tif Magor, které nastavte čas od času.
Mladá žena zůstala v jeho syndróm rozhodně pozorování na silnici. Pak náhle :
_ vás mohu požádat službu? Nemluvě o vše Anais Anais… chci říci můj pád koně. Ona bude útoku .
Magor úsměvy.
_ jsem neměl v úmyslu! Ca zůstane naše malé tajemství. Ale budete muset zdůvodnit své modré.
_ I najde něco.
_ opakuji můj návrh. Pokud jste řekl jsem opravdu můžete naučit instalovat.
_ uvidíme! Fit- dolů ke vchodu do ranch. Ona to nechtěla vidět dít s Magor.
_ maya, je pro mě záhadou. Chci lepší jste…
Magor mluvil jemně v bodě, mladá žena požádala, pokud nebyla představit jeho slova. Ale je to slyšel odpověď malé hlas.
_, souhlasím s několika kurzy! Namontujte-it v útěku jako teenager.

Olivia či výzkumu zasuté vzpomínky.



A proč se jako první?

Ale jak jsem klesl v tomto otvoru? Všechno je tmavé, zlověstný....
Snímky stále tanec v mé hlavě:
"Nejste moje dcera, ale I love když víte?"
I růst. I. Dveře klepe. Váze přestávky.
Existuje hodně větru dnes. Vzpomínám si na tvář Julien, kdo porušil dnes. Jeho oči. Proč jsem si ho?
Mám v úmyslu v dřevo na stranu. Sám jsem třeba uvažovat. V současné ...
Najednou jsem se potácíme spadá a Omdlela jsem.
Jsem poklesla, a den je vrstva.
Jsem do otvoru, kde člověk vidí na trest nebe příliš hluboko za to mohu znovu smontujte.
Maminka bude usilovat o mně. Ach ne! Toto není moje matka! Stále ještě leží ...
Ale kdo je moje matka?
Promyšlené Olivia a promyšlený ...
Tváří v tvář, podobná mé vlastní, blond vlasy a dlouhé, oči oceán a ústa úžasný...

Náhle vzpomínka vrací do mě ...

Maminka je velmi stisknuto. To stručně v této sněmovně v hledání jeho plášť, jeho klíče, Táta… Papa snaží Mom… máma, kdo si přeje jeho břicho, velmi velké od několika měsíců. Měl jsem tři roky. Papa trvá jeho plášť a je asi na dovolenou, ale chtěl bych zachytit nohy do kanálku a M drží. Táta mi :

"Olivia, mě nechává od, prosím…

- a proč se jako první?

- Protože Maman by měla jít do nemocnice ihned!

- je nemocný, Mami?

- Ne!!!! Olivia…

- má na ponících v jeho břicha?

- ale ne!!! Uvidíš když se vrátíme, žádným způsobem budeš šťastný, když ještě… Dovolte mi nyní přejít, Olivia, prosím! Mám skutečně není čas…"

Líbá mě na čelo a já uvolněné. Okno se zavírá v autě kde máma je již nainstalována, pak se spustí. Maminka mi posílá pusinky, dostanu a pak se vrátí. Obracím se na televizi moudře. O pár minut později, Tatie Mimi dorazí (c je málo sestra Mom v je pravda, že se nazývá mirabelky ale je ošklivé). Toto je poslední mom mi poslal pusinky…

I za studena. V noci je zcela klesl. A chladné noci na podzim. Jsem také hlad. I hledání kapsy v hledání něco k jídlu… považuji tři žvýkací guma, dva carambars a sáček koláče, vzal jsem samostatně v poledne… je to je vše.

Kolik času bude i pobyt zde znovu?

Musím ušetřit trochu "potraviny", I vlastní. A žvýkačky pro tento večer jsem avalerais a tím horší za zlo do žaludku… Je nezbytné i nadále na paměti…

Táta přijde domů, sami. Má červené oči. On se dívá na Tatie Mimi a řekl mu :

"To je špatné minulosti …

-Je ... ?

- Ano! "

A Tatie Mimi pláče. Táta mě vzal do náručí a plakat. Nevím co dělat… Tento večer Tatie Mimi spí v domě. Ona mi vypráví příběh. Je to malá holka, kteří musí prodávat zápasů na večer před Vánocemi. Ale kolemjdoucí v ulici jsou nemravné a nechtějí ho koupit. Pak holčička zapnout všechny zahřát a vidí mnoho krásných věcí. Na konci zůstává, že zápas a když jí světla, vidí její babička, kdo je mrtvá. V škoda pro holčička, s sebou přináší nebe… nelíbí se mi to historie, protože je to velice smutné. Papa začal do telefonu plná lidí v zahradě. Máma je stále v nemocnici, to je vše vím…

Dnes ráno se táta není k dispozici. Je pondělí a máma m vždy koupit karty na dobírku. Mimi tatie nechce se mi, když je co máma a táta se vrátí. Že právě řekla jsem nechodí do školy dnes… Papa musí hovořit s me. Po snídani, přichází s košem divné. On staví na stůl, přede mnou, a řekl mi :

"Olivia, zde je váš mladšího bratra, Jeremy, Mom více doma…

- a proč se v první řadě máma nebude návratu? "

Papa byl vzduchový nudí mou otázku, pak je Tatie Mimi, kdo splňuje mnou :

"Protože je upevněn k nebi…

- jako malý zápas dívka?

- Ano, jako malý zápas Girl…

- a to se mě vyzvednout, Mami?

-.

-klesne mi maminka energy star?

- Jakmile bude namontován, zabředne ještě více…

- a pak ještě není namontovaný? Mohu mu pobyt zde? "

Papa začne křik a Tatie Mimi je pro mě není hlavy, slzy do očí. Budou všechny v salonku a vystupuje v nízký hlas jsem neslyšel, ale i neplatí žádnou pozornost, je příliš zaneprázdněn a sledujte malé Líbezná tvář, kteří přišli z přikrývky. To nebylo v pohybu, Spal, jako všechny děti. Jsem mu drapáku nos, a paket začíná hučící… Papa dorazí do proudu a zpívá písně na pokrytí v náručí…

Moje vzpomínky stírat. Jak viděl i můj bratr v této době? Nepamatuji si více… narození Jeremy nebyla bohužel radost, stejně jako většina … a já jsem zablokovaný, do tohoto otvoru !!! Svítání věta dorazí a moje žaludku a křičela a hladomor část noční… Jak horší z důvodu! Nejsem zvyklý na hlad jako! I jíst mé koláče a žvýkačky!

Papa a Tatie Mimi byly na telefonu všechny dnes ráno jsem neměl právo poslouchat, co řekli… midi, kroužky na dveře, Táta se otevře. Vidím zadejte djembe TONTON Mathieu a Tata Anna a můj bratranec Iris… djembe TONTON Mathieu je velký bratr mamce. Se soutěžilo pravidelně, ale rád i když totéž. Clony, má dva roky více než já a ona je zlo jak můžeme si představit. Jakmile se musela přerušit vlasy stejně jako jeho dolls (s výjimkou, že její panenky a měli více vlasů na konci určitého času) matka má skryté v průběhu dvou měsíců, čas mého růstu chloupků dostatečně pro kadeřnický dostihnout této katastrofy. Po krátkém pozdravy napjaté a další vrah než djembe TONTON Mathieu uvrhla do táta a která unikla osobu, Tatie Mimi dekrety, že je nejvyšší čas jít do nemocnice. Papa Monte do auta s Tatie Mimi a dědeček Antoine a Mamy Louise, kteří právě dorazil. Musím s djembe TONTON Mathieu. Táta dal Jeremy sousední do té doby, že vrátíme. Byly velmi zdráhají přijmout mi také, ale Táta byl poslední bod v diskusi tím, že jsem měl. Dveře vozu bouchání a Iris se instaluje do boku me. Již mám pocit, že budu strávit špatné after noon…

Slzy do očí. Proč se tato paměť je obtížné? Studené piquem me. Na podzim je upřesnit. Mnoho listy spadají do mého otvoru. Žluté listí, červená, oranžová… jsem hlad a velmi hladoví, příliš hladoví… Co dělat při jedné je zablokovaný v díře, aniž by byli schopni namontujte zpět? Nebyl jsem hledal jsem neslyšel, že by se kdokoli pohyboval v okolí. V žádném případě jak pro hovor? Moje síly m vypadnout jemně, nemohu zvedněte v mém vězení bez pocitu závratě a můj hlas začne selhat, nízké a rocky. Studené, hladu, spánek… odmítám spát, strach z není Probuďte mě… Mom, pokud máte rádi mi to, kde si es chrání ! I t zapomněla, promiňte! Kde jsi? Mom!

Automobily na parkování nemocnice, v přední části budovy B… Jsme osud všech dospělých, seznamte se s přáteli, kteří se stali členy je zde, ale kteří zůstávají mimo když se vrátíme v budově. Sotva se dveře se zkříženými jsme propadli po schodech, která je hned nalevo od vstupu. Tam, koridoru špatně osvětlených, zavřené dveře na celý řádek vpravo a otevřete k podstatě koridor, kde člověk vidí muže v bílé halenka hovořím k polovině hlas a kteří mlčel, jakmile dorazí. Na žádost svého otce jméno osoby, že bychom si přáli. Nathalie. Mom. To otevírá dveře nabídkou můj otec svou upřímnou soustrast. Papa tlačí mě před mu za to jsem se vrátil první váhá před do samotného. Vidím postel, Máma spí, ležící na zadní straně. Zabývá se jeho krásné letní šaty žluté, milovala nejvíce. Je pokryt bílým hadříkem a jeho ráz je světle. Jeho blond vlasy uspořádány halo kolem jeho tvář budila dojem na všech lidí shromážděných před v přítomnosti anděla . Jeho tvář uzavřené nám ukázal perfektní požitek to být milované hluboké v něm. Slzy, tichý. Tam byl osoba přerušila ticho, staženy ve vztahu k této osobě v případě důležité již probíhá. Na torrenty na slzy žen a tváře mučeni muži stáli krůček po krůčku, dosáhla klidu těžkopádné v místnosti. Přinesli co dobrořeč podlouhlého těla se stále myslela jsem si, že usmíval se jsem políbil přední části mé matky, jako jsem byl vždy pro něj říci "brzy". Celý svět byl překvapen, ale na celém světě jako me. V poslední době. Není to bude další.

Den !!!! Večer bude vrstva, existuje více světla, ale je to méně než za studena den předtím. Tato osoba nesmí jít kolem proto v tomto parku? Bez stínu se objevila, žádný hluk, pokud ne vítr do stromů. Kde se nacházím? Budu zde zemřou?



Je pružina, pomalu. Nikdo nechce řešit z první. Když konečně máme vrátit v autě, Iris začíná ohrožovat mě na skutečnost, že má právo hrát si holčička rozkošné a že pokud závisti trvalo mi opakuji, že budou mít právo na vážné represálie…Co je to, že jsem nebyl schopen učinit nenávidí mi v této chvíli? Ve večerních hodinách došlo k grand krupice, všichni společně, ale dobré náladě nebyl ... Při jídle, neexistoval žádný maso. "To je jako byste jedli tvá matka" řekl mi Iris…

Mám hodně přesnější vzpomínky, jsem zapomněl. Snímky dovolené a jak se jim zachce. Julien, ale vy jste! Dostat se z mé myšlenky! Jsi rozbité! Pro mou dobře … pro můj? Haha! Dovolte mi smát! A ty jsi máma! Jak jsem učinil zapomenout? Oh Mom! Pokud jsem pochopil, co se děje v době bych alespoň snažili využívat maximální tvou tváří, byla bych více hezké s tebou, mám… bych… a nyní je příliš pozdě! Já te se znovu vrátí více… nikdy více. Pokud jste věděli jak jsem te vypadá jako ! Mám stejnou oči, že tobě, stejné vlasy… Hladu mě v deliriu. Vidím mom… přede mnou! Můžete mi myš! Tu m'otevře rameno! I zálohy za ruku a ty jsi zmizí… Vrátil Maminka! Nenechávejte mě! Mami!!!

Dům probudí do aurorae, celý svět se připravuje. V černé barvě. Papa zajímalo by mě, jaké byly oblíbené květiny MOM. Na Lys! Bílá lilie… jsem jeho fleur de lys, zavolá mi vždycky rád… I love this flower, protože máma miluje. Chystáme se církev i neposlouchá, I… lituji. Sledujeme dlouhou cestu automobilů, ve frontě indické. Dospělí mají volal v církvi, v autech, a nyní na hřbitově za bezpečné v dřeva. Po modlitbě kolem skříně, mužů upadl do dolní části další pole v mramoru. Jsme symbolem fleurs de lys uvnitř, než muži úzké a odchýlit se… Dospělí jsou vymáhání v kruhu a zopakujte kontrolu ultimate modlitba "Náš otec kdo je v nebi, tvé jméno…" má na konci modlitby, lehký vítr byl zrušen. To je v tomto okamžiku jsem pochopil závažnost situace. Mom! Pro montáž na oblohu na t byl zaveden kostru!!!!! Jak hodláte udělat? Je -t- hvězd v zemi? Serra vám rádi? Proč byste jít máma? Mom!

Ne !!! Někdo jen! Shromažďovat mé síly, můj hlas je kamenitá. Ano! Jsem byla hladová, jedl jsem listy stromů! Tyto listy, které m vykopal jako tobě, Mom, před několika lety. Jsem svůj opravný prostředek k osvobození v krku. Je to zvíře? Nemám právo na chyby. Není blížící se… lesní ranger? A hiker? Je přístup, opět znovu. Je to již začíná odklon od. Rychle! Mám volati po více šumu. Není odklon…!!!! Mám volati podruhé nový rozsudek není… přijde mi pomoci! Třetí společnost Cree… pomoz mi! Kdo jste! Nelze spustit, blížící se nové… ano! Jsem uložit! Tváří v tvář objeví, aby mi, jsem stálý, hlavy se změní na mě. Nevidím nic slyším jen vyzvání notebooku. Jsem sedět. I nesmí být nejasný, nyní stiskněte a podržte tlačítko znovu. Ale únava více silné. Jsem opět, tentokrát ale v bezedné propasti. Je příliš pozdě… příliš pozdě… nula, je prázdný, nic… chci letět, nechám mé tělo. Pamatuji si po vzpomínky. Mami, Táta Jeremy… svému Pánu a nesnesitelné mladšího bratra……………… Julien si es strana, bez dalších vysvětlení, že tu m líbilo, ale že to nebylo možné mezi námi… Proč? Můžete mě opustil sám, bez nashledanou na místo, kde jsme si vyměnili naše první polibek… znamená konec příběhu, kdy začala… Pro mě bylo lepší pro mě? Byl jste si jisti? Podívejme kde jsem! To není vaše chyba, samozřejmě, vždy jsem byla příliš zabráni… ale jinde… Kde se nacházím?

Papa nový sňatek několik let po s Tatie Mimi, protože za to, že její děti potřebují matky. Je potopena v alkoholu. Přibližně dva roky po její manželství je mrtvé v důsledku tří la familia Comas ethyl. Snad usiloval tento trest smrti……………… jistě jeho bolest byla příliš velká a kolikrát jsem viděl křik? Ale jak jsem zapomněl smrti máma? Jak?

Bílé světlo, jsem jít ven z jemně sen… I nerozlišují a forem… bílý strop na holé zdi na stejné barvy. Jediný zvuk v místnosti je "píp píp" pravidelně. Snažím se zvednout a brání mi. První věc, kterou si to jsou hadice vysazeny v mé paže. Druhý je Tatie Mimi spí na židli na mé straně. Vždy to bylo pro mě. Jsem narovnat v mé posteli. Zdravotní sestry dorazí. Mezi jemně do domu, podívejte se na Mimi s soucitný (Mom! Je to moje máma pro život všech dnů!) a potom mě ... Usmála se na mne a na mě šelest, že mě lékař ... Trest je výstup , Mimi (Mom!) probudí a mám pocit velké diskuse o loiiiiin... I la 39 pokoj/e/ů, tato diskuse, ale bude muset projít ... Ona se na mě podívá jako kdyby se M nikdy pak zvolali ránu :

"Děkujeme Bohu! Jsi Probuďte se!!! Měl jsem v případě strachu! Pokud strachu! "

Podtlakové nainstaluje. Ona očekává, že mluvím o vím. Ale co mohu říci? Spoustu věcí, samozřejmě! Ale kde začít ... na začátku ano… I zahajuje vše, co mám na srdci :

"Jsem opravdu líto t se strach, I potřebné pro letecké uvažovat o . A já si uvědomuji, že jsem reagoval hloupě bych musel opustit jako ... myslím že od nynějška na celém světě má dvě maminky… má nám narodil a které miluje, kdo je vždy k dispozici pro nás… jsi moje máma k srdci a nikdo nebude moci odstranit tuto lásku, že jsem pro vás…".

Maminka se slzami v očích… to mi trvá v náručí… Já vím, že to je pro mě skrývat své emoce… lékař dorazil jednu minutu po jsme vždy najít vzájemně propletené… Je zpět a pak mi :

"Ve skutečnosti Julien přišel včera zanechal dopis…"

Lékař se laskavě požádal ukončit několik okamžiků a pak m považuje za a vyšel ven bez řečí, ale s úsměvem…

Nyní se potřebujeme odvahu… Matka mi řekl, že musela jít domů, dát dobrou zprávou Jeremy… Já jsem sám na okamžik… Budu otevřete dopisem ze dne Julien?

"Olivia"

"Tyto tři dny bez novinky o tobě byla strašně dlouho a jsem znepokojen délka … také třetí den jako výzkum policie neudělala nic, rozhodl jsem se te si sama… a i t našli… jsi neměl mi uznat ... "

" Řekl jsem to, protože když jsem dorazil, jste měl vzduchem tak těší mě a já si myslím, že musíte mi za vinu strašně… a já bych vám chtěl říci, že to, co jsem udělal je nejhorší chybou mého života a i když si myslím, že již nechcete vidět mě a že se vám nepodařilo accepteras nemluví o mně, žádám vás, když pokud chcete vždy mě jinak jako váš malý přítel jako přítel a ne jako ten, kdo má zlomené srdce tvé…"

"Existuje mnohem více než jen peer, existuje celá, jsme dva ale
Ale pouze jedna a já jsem strašně zničila vše… Co si myslím o lásce je jediné duše v dvěma tělo a naše je kompletní, dokud jsme společně…"

"Jste jediná, který chci být a všechny tyto slova a všechny výmluvy, které jsem mohl byste nebyl dostatečný k tomu mi promiňte…"

"Uvědomila jsem si to když jsem byl oznámen ta zmizení jsem se cítila zodpovědná, ale strach a více než kdy jindy jsem chtěl jsi tam být v blízkosti mi chtěli te utáhněte v náručí…"

"I t polibky a přeje si že jdete lepší co nejdříve a alespoň, že ty jsi vás vzbudí až konečně… 11 dnů, že jsi es v bezvědomí…"

"Julien…"

A já jsem chtěl… Je z něj jsem získala? Byl jsem v plném delirium! Jsem nebyl rozpoznán ! Přesto zvuk jeho hlas je zvuk, který nemá zapomenout… budu spát.

Zítra, Julien, jsem mé rozhodnutí…

Vodní chyba


Oceánu byla rozpoutána. Jeho křivky dosáhl třikrát až čtyřikrát své obvyklé měřítko a byly konfliktní s násilí bez takových proti dun. Tyto bránili statečně proti jeho neúprosný růst. Má každý druhý neúnavně museli peněžní zloby mocných role, havaroval dolů proti jejich boky, aniž by se kdy přerušit. Zběsilým tempem, a to z těchto monster pustoší pobřeží běžné pokojný a grappillaient půdy na pláži.

Muž sledoval podívaná s uspokojením. Přišel speciálně pro. Představoval veškerou svou sílu, povahy. Nenasytný. A když se uklidní," řekl si pro sebe to bude pouze pro lepší pokračovat v další části světa. Obsahuje boční lidský život neznamená nic.

Měl očekávat. A ona byla zrušena, náhle, zpěvu kohout zakokrhá vás vzbudí ráno. Grandiózní jak jsme si představovali. Říká se, že zcela jistě je dobře na tuto slavnou nakonec přelstil bouře, že snili.

To je pak viděl. Není pochyb o tom, kdyby si nevšimli viditelné příznaky, které zakazuje koupání, vysázených od časného rána. Není pochyb o tom, kdyby nebyla náhledy do očí bijící výstražnými značkami. Není pochyb o tom také nikdy naučil reagovat na takový případ.

Jejich hlavy se objevily čas od času jen čas nové zdi s vodou se vrátí zpět do fondu jako loutky na milost a nemilost nadpřirozenou silou.

Je neváhal. Propadla. Je jakýmkoli způsobem co bylo plánováno, ale s ostatními záměry. Jeho kariéra swimmer vyvinuli jeho svaloviny, ale nic připravil pro tuto situaci.

Z vody, proti proudu, vyvíjely jen málo. Holubice mu pod vodou pod ostré nože zaslané oceánu. Rozdíl byl mezi otřesné din, které převládaly na povrchu a tichý uklidňující hlubin.

A konečně viděl tělo zmítané mladé dívky. Vzal jeho dýchání, umožnil dívka se spoléhat na svá bedra, aby nasává vzduch z velkých goulées. Má způsob držel ho jako na bóje, si uvědomil, že tam využil své poslední síly.

Nicméně je třeba bojovat, protože viděl další dívka, vzdálené 50 metrů a později v působnosti oceánu znovu. Jakýkoli pokus o rozhovoru byla odsouzena k neúspěchu. On skočila hrdinsky zachránit druhý a upouští od první.

Zdálo se mu, že plaval od věčnost. Byl to ujeté karanténní metrů, když viděl, že by boj proti více. Potopila se pomalu. Je redoubla úsilí a způsobila téměř až dolů k odlovu.

Vedoucí k open air, ona vdechl. Odlehčená Know vždy v životě zavázaly s její přítel. Ale pokud pod vodou by mohl plavat poměrně rychle, od nynějška zátěž, složení křehké dívka na něj v zabránit. Její síly faiblissaient rychle, ale odmítl přemýšlet o. Jeho ruce obsazena do udržujte mimo vody pouze jeho nohy boje v tempu. Má každé roli uvedl sám na polohu kulového aby proud tlačí na přední zároveň, že tekl.

Pod vypouštěcí křivky obzvlášť mocnou, poklesl. Zarazilo její tvář s jeho kolena. Zející rána byla zahájena až do jeho rtu, vlivem otřesů s jeho zuby. Tok krve proudila. On dožene a konečně dorazila v ostatních, které odvozené od čtrnácti dnů na m. To byl dosud bojuje i. Je zoufale lpěli na něj.

Začal skutečnou cestu kříže. Při své zdroje na opuštěné, pak neměl žádné zkušenosti s záchranu na moři a pak stráví víc času pokusit se získat povrch, posunout se vpřed, pak jeden ze dvou dívky nereagoval ještě více a které se zajímal , jestli byla stále ještě žijí, oddálením riverbank zdálo se mu chvíli zvětšit na okamžik.

A přesto byli blíží.

Ale krev, tekl od lem přilákal další nebezpečí, stejně jako nelítostná. Zbytečné je vám, žraloků jsou bez milosti. Si všiml i před nedosahují. Bylo nutné jít rychleji. Jakmile se jejich otočil, jako vlk reniflerait svou kořist. A pak se jeden z nich začal v návaznosti na krev, která vždy proudila.

Bylo nutné přijmout rozhodnutí. Mu nechtělo k uvolnění na pastvinách. To by jim umožnilo dosáhnout snadněji pobřeží. Pak si vzpomněl, proč byl zde. Spáchat sebevraždu. Snil dětem, že by chtěli mít, ale pro které byl příliš starý. Budoucnost těchto dvou dětí, měl v rameni. Říká se, že by to mohlo být jeho.

Vzal jeho rozhodnutí. První dceru našel několik síly prostřednictvím jeho pomoc. Dal mu jeho přítel bez dalšího přesnost. Teror v očích Gamine, ale nemožné znát pokud žraloků se bojí víc než vzdálenost od pobřeží.

S dlouhými nehty začal roztrhávat i. Bylo krásné grimasy bolesti pokračoval. Jeho krev začala barva vody kolem něj. Žraloky je désintéressèrent dívky. Pak spěšně.

I když bylo hltají, zatímco utrpení dosáhla svého vrcholu, muž si myslel, že nakonec sebevražedné byl mnohem více než on sám měl v plánu.


Vzdávám hold belgické, kteří toto pondělí 20. srpna je smrt v řešení pojistného na dvě mladé dívky v oceánu ve Francii. Všechny mají dva přežili.

��Ȕ8�X