muer

Nieoczekiwany destiny - Rozdział 5



Chap.V
Na pluszowym fotelu, Maya sirotait jej szklankę świeżego soku powietrze zamyślił. Jaka była nie w skutek jego zdziwienie gdy dziewczyna odkryła "antrum" z jej "kata".
Ten dom był …" trochę zbyt kolorowa", a następnie osądzony T go przekonać . To było absolutnie nieprawdziwe i zdała sobie sprawę, że pozostaje po prostu ciepły i serdeczny. Nie było nic o monstrancjowy oraz, meble był z pewnością dobrej jakości lecz trzeźwą. Na tapecie i zbiory sztuki przypomnieć jednego wieczora do upadku. I przedmiotów sztuki, miejscowych artisanerie m.in. trônaient tu i tam. Imponującym schody w litym drewnie doprowadziły do wyższego poziomu. Budynek wydawał się ogromny dla mężczyzny "tylko" !ona widzial, że starą nianię, którzy ich mieli podawane napoje i domowe. "Trwa armię, aby opracować taki budynek! " SE powiedziała Maya.

Okolica ta nie miala nic do czynienia z wynajmowanego mieszkania w centrum miasta, w tym biel ścian nie kontrastował ze zbiorów sztuki współczesnej, nie zapominając o futurystycznej konstrukcji mebli, które byłby wstrząśnięty, ową "małego lekarza weterynarii o kampanii "najwyraźniej bardzo konserwatywne.
"małego lekarza weterynarii o kampanii "obserwowane ponieważ dobry czas mała i młoda kobieta dilerami denerwujące i postawić swoje szkła z niesamowitymi.
_ od kiedy pani nie zamontowana do konia? Zapytała nagle Magor.
Maya była świadomość Niektórzy drwią bez radości.
_ ponieważ…, należy go zamontować w udając dopatrują się w jego pamięci.
Młody człowiek został zawieszony w związku z jego warg.
_ Bo po "wszystko", którą zawsze wierzyć, że Ja jestem już zamontowany na jednym z tych zwierząt?! Fit-to powietrze z bezczelna.
Magor écarquilla oczy ze zdziwienia i popatrzył na młodą kobietę jako extra terrestrial. On wcisnął się expletive niesłyszalnie.
_ wiem, dla kogoś, kto jest w tym regionie jest rzadkie lub nawet dziwne, ale ja nigdy nie oprawione, spowiadali t ostatecznie.
Co dobrego jest poleżeć na korzyść. Po jego słabe osiągi tego byłoby błędem nie ustawać w tej ścieżki.
_ to nie jest możliwe! Zwrócił Magor szału, bardziej wobec siebie jako przed młodą kobietę. Powinienem mieć m w razie wątpliwości ! Myślałem, że jesteś dobrym cavalier i jeszcze zostawił ciebie!
_ nie jesteś moim mentorem zwracam się do ciebie, zwrócił Maya z wystrzelona z pychy i nie trzeba m zabronić lub zezwolić na mnie nic. Jestem wyższej.
_ wyższej, ale nieodpowiedzialna! Możesz zabić myślisz y. i dołożyłem równi winni nie masz uniemożliwiono można popełnić samobójstwo. Dlaczego zrobiliście to?
Młoda kobieta otworzyła usta, ale nic nie znalazł do odwetu.
_ jest to, czego szukasz, aby udowodnić? Jeśli chcesz zrobić wrażenie na mnie jest sukcesem! Nie chciałem myśleć można także zachowywać się stupidly.
Crimson, Maya była więcej niż słowa wystarczająco silny i wystarczająco samochodowego by chronić niewielki dla niego do przełknięcia własnej obraził.
_ nadal szczęśliwa jak opuściłeś kilka niebieskich. Ma przyszłość uzyskać toner na was zachowywać się jak osoba dorosła.
_ STOP aby uczynic mnie na lekcji i czy masz pytanie nic, zdołaliśmy w końcu powiedzieć Maya, który czułem coraz bardziej bezradna w obliczu tego człowieka.
Magor westchnęła, ale wydawało się, że gdy sam relent niewiele. Wyrwawszy się zapobiec, że konie były w stodole.
_ byłoby bardziej roztropnym, żem cię wozić samochodem. Przez chwilę zapomnieć o konia, chyba, że zdecydują się Państwo uczestniczyć w kursach, nie remontrez! Gdzie indziej jest niedopuszczalne, by córka Montack nie zna. Ja chętnie sacrifierais aby być twoim nauczycielem.
"Byłem zbyt okupują aby odnieść sukces w moim życiu, aby nauczyć się jazdy konnej". Pensa Maya.
_ gdy chcę dowiedzieć się, jak zainstalować wypuszczę wiesz , fit-go przez rosnące trudności. Byłem dość śmieszna na dzisiaj teraz Chcę wrócić.
Magor podszedł, a promyk zatańczył w jego oczach.
_ Maya! On delikatnie. Dlaczego przychodzisz do stodoły i jeżeli nie chcesz go zainstalować? I najwyraźniej nie wiesz nic o konie!
Młoda kobieta była zajmowali jego pochylała. Sięgnął jeszcze trochę, a ona nie była w stanie zareagować, zdolny do rozumowania. Kiedy położył rękę na jego rozmiar, frissonna jego całość i nie trafia na odwraca. On skontaktował się z jego drugiej strony i przyciągało do niego. Instynktownie oni witali. Geście powolne, otworzył je a wick, którzy krzyżują mu czoło i Plaza za jego uszami. On nachylił się na nim tak jak powoli. Maya była niczym więcej niż tylko kłębka nerwów, gotowe, by wybuchnąć. Ona zamknięte oczy w luku bagażowym. Gdy ich usta miały tylko kilka milimetrów od siebie i że ich ucichły gorący ocet, strident grzmot telefon dźwięki nagle przerywając tym intymne chwile.
Maya miała startled popychając Magor. Była ona próbuje wznowić swoje umysły zaś młody człowiek odpowiedział. Ale to było to robisz? Nie czekając, aż go uzupełnia ją kierowali się ku bramie, targanej przez atrakcją czuła dla niego i słabości, z którymi miał się udać.
Organizatorką zapomnieli jej ból w nodze i przyspieszyło. On skontaktował się z i bez wyrazu, doprowadził do pick-upy, która nie była lepsza niż pick-up. W czasie jazdy, że nie wymienili nie więcej niż kilka słów.
_ poprosiłam, że jeden przenosi z powrotem do koni. Tif Magor, które od czasu do czasu.
Młoda kobieta pozostawała w jego mutism stanowczo obserwację drogi. Potem nagle :
_ mogę prosić obsługi? Nie mówiąc już o tem wszystkiem do Anais… chcę powiedzieć moim upadku z konia. Zajmie się ona dokonać ataku .
Magor uśmiechy.
_ Nie miałem zamiaru! Ca pozostanie nasz mały sekret. Ale będziesz musiał uzasadnić swój niebieski.
_ JA znajdzie coś.
_ JA powtarzały moja propozycja. Jeśli Twierdzicie, że naprawdę można dowiedzieć się, jak zainstalować.
_ Zobaczymy! Fit-go przy wejsciu na ranczo. Dziewczynka nie chce postrzegać się zdarzyć w Magor.
_ maya, jesteś zagadką dla mnie. Chcę lepiej poznać ciebie...
Magor powiedziawszy delikatnie w punkcie, że młoda kobieta spytała, gdyby nie wyobrażam jego słowa. Ale, to usłyszałem odpowiedź o mały głos.
_ umowy, zgadzam się wziąć kilka kursów! Fit-go w uchodzącym jako nastolatek.

Olivia, lub badania pochowany wspomnień.



I dlaczego, w pierwszej kolejności?

Ale jak mi wpadnie w ten otwór? Wszystko jest ciemne, złowieszcze....
Obrazy wciąż tańczył w mojej głowie:
"Nie jesteś moją córką, ale uwielbiam kiedy nawet wiesz?".
I rośnie. Idę na zewnątrz. Drzwi stukanie. Z Wazonem przerw reklamowych.
Istnieje wiele instrumentów dętych dzisiaj. Pamiętam twarz Julien, który uległ już dziś. Jego oczy. Dlaczego myślę o nim?
Jade do prądu, w tym drewna na stronie. Sam, muszę refleksję. W bieżącym...
I nagle potknięcia, upadki i kłamcy.
Jestem poległ, a dzień jest warstwa.
Jestem w norze, gdzie widzi jedno zdanie do nieba, zbyt głęboki dla tego mogę poskładać.
Mama będzie się starał mnie. Oh No! To nie jest moja matka! Nadal jest kłamstwem...
Ale któż jest moją matką?
Zadumani Olivia, zadumani...
A twarz, podobna do mojego własnego, blond włosy i długie, ocean oczy i usta wzniosła...

Nagle pamięć wróciła do mnie...

Mama jest bardzo wciśnięty. Jej przyczyną w domu w poszukiwaniu swego płaszcza, swoje klucze, tata… Papa stara mamo… mamo, która pragnie jego brzuch, bardzo duży, ponieważ kilka miesięcy. Miałem trzy lata. Papa bierze swój płaszcz i ma zamiar opuścić, ale chciałbym złapać nogę do kanału, I M do kurczowego trzymania. Tata powiedzial :

"Olivia, opuszcza mnie , proszę...

-a dlaczego, w pierwszej kolejności?

-Bo Maman powinna trafić do szpitala natychmiast!

-Jest chory, Mama?

-Nie!!! Olivia...

-posiada pony w jego brzuchu?

-ale nie!!! Ty ujrzysz, gdy wrócimy, w jakikolwiek sposób, a ty będziesz zadowolony, kiedy nawet… a teraz pozwól mi przejść, Olivia, proszę! Nie mam naprawdę czasu…".

On mię pocałuje pocałowaniem ust swoich; albowiem lepsze są na czole, i luźne. Rośnie ona w samochodzie gdzie mama jest już zainstalowana, a następnie zapada zmrok. Mama wysyła mnie pocałuje pocałowaniem ust swoich; albowiem lepsze są, że odbiorę, a następnie wkłada. I Włącz telewizor, mądrze. Kilka minut później Tatie Mimi przybywa (c jest mała siostrzyczka do Mamo, true, nazywane jest wódka mirabelkowa ale jest brzydka). Jest to ostatni raz, mama wysłała mnie pocałuje pocałowaniem ust swoich; albowiem lepsze są...

Mam zimne. W nocy jest całkowicie upadła teraz. Zimnej nocy w upadku. Ja również głodowym. Próbuję odnaleźć moje kieszenie w poszukiwaniu czegoś do jedzenia… odnajduję trzy gumy do żucia, dwa carambars a paczka ciastek, które wykonywałem samodzielnie w południe… to wszystko.

Ile czasu będę pobyt tutaj ponownie?

Muszę zapisać trochę "żywność", który posiadam. A guma do żucia dla tego wieczoru, ja avalerais, a to tem gorzej dla złości na żołądek… konieczne jest, że ja nadal pamiętam...

Tata jest w domu, samodzielnie. Ma czerwone oczy. Patrzy na Tatie Mimi i rzekł do niego:

"To jest złe w przeszłości ...

-To jest…?

-Tak! "


I Tatie Mimi płacze. Tata wziął mnie w swoje ramiona i płacze. Ja nie wiem, co robić… ten wieczór Tatie Mimi spanie w domu. Opowiada mi pewną historię. Jest to mała dziewczynka, którzy muszą sprzedawać zapałki w wieczór Bożego Narodzenia. Ale przechodnie na ulicy są źli, a oni nie chcą go kupić. Następnie dziewczynka Włącz wszystkie, aby rozgrzać, i widzi wiele pięknych rzeczy. W końcu pozostaje tylko dopasowanie i powlekła światła, widzi jej babcia, która umarła. Przez litość dla dziewczynki, które niesie on ze sobą niebo… nie lubię tej historii, bo to jest bardzo smutne. Papa zaczął telefon pełen ludzi, w ogrodzie. Mama nadal jest w szpitalu, to już wszystko wiem...

Tego ranka, taty nie ma. Jest poniedziałek i mama m zawsze kupować kart do zebrania. Mimi tatie nie chce mi powiedzieć kiedy to, co mama i tata wróci. Po prostu mówiłem, nie uczęszcza do szkoły dzisiaj... Papa musi mi opowiedzieć. Po moim śniadaniem, przychodzi z koszem dziwne. Kładzie ją na stole, naprzeciwko mnie i powiedzial :

"Olivia, tutaj jest twój mały brat, Jeremy, Mama będzie w domu...

- i dlaczego, po pierwsze, Mamo nie wróci? "

Papa ma powietrze znudzi moje pytanie, potem jest Tatie Mimi kto spotyka mnie :

"Ponieważ jest ona wstawiona do nieba...

-jak dziewczynka Girl?

- Tak, jak dziewczynka Girl...

-i nie dojedziesz do pick me up, Mamo?

-Nie.

-będzie to napisz mi star mamo?

-raz, zostanie zamontowany, nie będzie opuszczał więcej...

-to nie jest jeszcze zamontowany? Mogę powiedzieć mu, aby pobyt tutaj? "

Papa zaczyna płakać, a Tatie Mimi skłania mnie nie głowy, łzy w oczach. Wszyscy będą dwa dania z makaronem i wypowiadającym się w niski głos, dla tego ja nie słyszałem, ale nie mam na nie najmniejszej uwagi, zbyt zajęty, aby obserwować małą słodką twarz, którzy zetknęli się z koców. Nie było ruchu, spała, jak wszystkie dzieci. I chwytakiem mu nos, zobaczyć, a pakiet rozpoczyna się wyje... Papa ląduje w prąd, i śpiewa piosenkę przyjmujący zasięg w jego ramiona...

Moje wspomnienia się zacierają. Jak piła-I mój brat w tym czasie? Nie pamiętam więcej… od urodzenia Jeremy nie został, niestety, było bardzo przyjemnie, gdyż są najbardziej … i mnie kim jestem zablokowany, w tym otworze !! Świt zdanie aby dotrzec i mój żołądek do krzyczał głodu część nocy… zarówno wielbicielom powód! Nie jestem przyzwyczajony do głodu jak go! Zjadam moje ciastka i guma do żucia!

Papa i Tatie Mimi zostały w telefonie wszystkie rano… ja nie miała prawa słuchać tego, co oni mówili… A midi, pierścienie u drzwi, tata otwiera się. Widzę Wprowadź Tonton Mathieu i Tata Anny i moja kuzynka Iris… Tonton Mathieu, jest wielki brat się mama. Rywalizowały regularnie, ale spodobała mi się dobrze, kiedy sam. Iris opuściła dwa lata więcej niż ja i ona jest zła, nie możemy sobie wyobrazić. Raz, organizatorką obciąć włosy, jak to było z jego lalki (chyba, że jej lalki miał więcej włosów na koniec pewnej epoki), matka została ukryta w ciągu dwóch miesięcy, czas, że moje włosy odrastające włoski są wystarczająco do fryzjera można złowić z tej katastrofy. Po krótkim pozdrowienia napięty, a następnego mordercę niż Tonton Mathieu zgromadziła śmietankę do taty i która uciekła osobie, Tatie Mimi dekrety, że nadszedł czas, by go do szpitala. Papa Monte w samochodzie z Tatie Mimi i dziadzio Antoine i Błękitny melonik Charliego Louise, która właśnie przybyła. Muszę iść z Tonton Mathieu. Tata dał Jeremy do sąsiada w międzyczasie, abyśmy powrócić. Zostały one bardzo niechętnie podejmowane, mnie też, ale tata dokonał ostatecznego punktu w dyskusję, mówiąc, że posiadałem. Drzwi samochodu, trzeszczenia i Iris instaluje w boku mnie. Już Wyczuwam, że spędzę zły po 12.00...

Łzy idę do oczu. Dlaczego ta pamięć jest trudna? Zimne pique mi twarz. Upadek jest zaawansowany. Wielu pozostawia spadek mojej dziury. Żółte liście, czerwony, pomarańczowy… jestem głodny, bardzo głodny, zbyt głodny… Co zrobić, gdy jeden jest zakleszczony w otworze, nie będąc w stanie zamontować? Ja nie został przeszukany, ja nie słyszałem aby ktokolwiek spacerek po okolicy. W dowolny sposób, w jaki sposób uczynić za rozmowy? Moje siły m kupienie delikatnie, nie mogę podnieść w moim więzieniu bez uczucia zawrotów głowy, a mój głos zaczyna szwankować, niskie i skaliste. Zimno, głód, brak snu… odmawiam snu, przez strach nie budź mnie… Mamo, jeśli kochasz mnie, z którym można es chroni mnie! Czuł się usatysfakcjonowany, że zapomniałam, przebacz mi! Gdzie ty mamo? Mamo!

Samochody na parking szpitala, przed budynkiem B… naszym losem wszystkich, dorosłych przywitaj się z przyjaciółmi, którzy w sopranach je tutaj, ale którzy pozostają na zewnątrz, gdy biegniemy z powrotem w budynku. Ledwie drzwi nieszczęśliwej, będziemy zjeżdżać po schodach, które jest zaraz na lewo od wejścia. Nie, korytarz, źle oświetlonych, zamkniętymi wrotami na cały rząd w prawo i otwórz do meritum korytarza, gdzie jeden widzi mężczyzn w Biała bluzka, przemawiając w połowie głos i ktora posiadala cichy jak tylko dotrze. Na prośbę do ojca mego nazwiska osoby, które chcemy zobaczyć. Nathalie. Mama. Otwiera on drzwi poprzez oferowanie mój ojciec jej kondolencje. Papa popycha mnie przed nim, że wróciłam pierwsza, ociąga przed aby wprowadzić samodzielnie. Widzę na łóżku, Mama śpi, leżącego na plecach. Dotyczy on jej piękne lato sukienka żółta, którą kochał najbardziej. Pokryta jest białymi obrusami, jego koloryt cery jest blado. Jej blond włosy układające się w halo wokół jego twarzy sprawiał wrażenie na wszystkich ludzi zebranych przed nim być w obecności anioła . Jego twarz zamknięte pokazał nam doskonałego spokoju, to ukochany miał głęboko w nim. Łzy poplynely, wyciszoną. Nie było osoby, która przebija ciszę, wyciągane w stosunku do tej osoby, jeśli ważne jest już się toczy. W torrents of nieposłusznych kobiet i twarze zamęczonych mężczyzn stanął powoli przesuwał, dobiegł cichy nieefektywny w pokoju. Przynoszono co święcenie wydłużone ciało, ciągle myślałem była uśmiechnięta, i całował z przodu moja matka, jak zawsze bylem do niego powiedzieć "Wkrótce". Cały świat był zaskoczony, ale cały świat, jak mnie. Po raz ostatni. Nie jest to przejrzą więcej.

Dziennie !!!! Wieczorem będzie warstwa, jest więcej światła, ale jest ona mniej zimno niż dzień wcześniej. Osoba nie chodzę więc w tym parku? Brak cienia jest zgłaszana, brak hałasu, jeśli nie wie, że od wiatru w drzewach. Gdzie jestem? Ja tu umrę?

Jest Wiosna, powoli. Nikt nie chce rozwiązać od pierwszej. Kiedy wreszcie pójdziemy zapakować w samochód, Iris zaczyna zagrażać mnie fakt, że nie istnieje, że ma prawo grać dziewczynka podziwu i że jeżeli envy wziął mnie do powtarzania, będę miała prawo do poważnego odwetu…cóż to, że byłem w stanie upewnić się, że nie znosi mnie w tym momencie? Wieczorem, nie było wielkiego posiłku, wszyscy razem, ale dobrego humoru tam nie było... Na posiłek, nie było żadnego mięsa. "To tak jakbyś zjadł matkę twoją" powiedział do mnie Iris...

Mam dużo bardziej dokładne wspomnienia, zapomnę. Obrazy urlop i kto ile dusza zapragnie. Julien, jeszcze ty! Wyszły z moich myśli! Ty połamałeś! Dla mnie dobrze… dla mnie dobrze? Haha! Pozwól mi śmiać się! A ty mamo! Jak mam zrobić, aby zapomnieć o tym wszystkim? Och Mamo! Jeśli zrozumiałem, co się działo w tym czasie, będę miał przynajmniej starał się cieszyć maksymalną złorzeczyć, wymieniłbym jeszcze miło u ciebie, mam… wymieniłbym… teraz jest już za późno! Nie mam ew będzie rewizyta więcej… nigdy więcej. Jeśli wiedział jak ja ktor wyglada ! Mam takie same oczy, ciebie, takie same włosy… Zagadka skłania mnie będziesz płakać ze śmiechu. Widzę ciebie mamo… zanim mnie! Możesz mi mysz! Tu m'otwiera ramieniu! Przemieszczam mojej ręki a ty znika… Wróć Mamo! Nie zostawiaj mnie! Mamo!!!

Dom obudził się z aurorae, wszystek świat sposobi. W kolorze czarnym. Papa się zastanawiać jakie były ulubionymi kwiatami z mama. Z Lys! Białe lilie... jestem jego fleur de lys, wzywa ona mnie zawsze lubiłem ten… uwielbiam ten kwiatek bo mama uwielbia. Idziemy do kościoła, i to nie słucham, ja… ubolewam. Jedziemy a długiej drogi samochody, kolejki w indyjskich. Redemptorystami utworzyli wsadzony w kościele, w samochodach, a teraz na cmentarzu, za bezpieczne w lesie. Po modlitwie wokół szafki, mężczyzn z opadają na dno kolejny box z marmuru. Mamy żetony z fleurs de lys wewnątrz, przed mężczyznami czy zamknąć i odejść… dorośli się z zapaści w kółko i powtórzyć ultimate modlitwy "Ojcze nasz, który jest w niebie, twoje imię..." nie do końca modlitwy, lekkim powiewem unieważniono. Jest on w tym momencie, abym zrozumiał powagę sytuacji. Mamo! Aby ustawić kolor nieba na t została postawiona pod ziemię!!!!! Jak zamierzasz zrobić? Istnieje -t-go z gwiazd na ziemię? Serra satysfakcjonuje cię? Dlaczego idziesz mamo? Mamo!

O nie !!! Ktoś właśnie! Przyjmuję moich sił, mój głos jest nizinna. Tak! Byłem głodny, zjadłem liści drzew! Te prześcieradła, co m dug, jak tobie, Mamo, kilka lat temu. Trzymam Moje apele do zwolnienia w moje gardło. Jest to zwierzę? Nie mam prawa do błędu. Nie nadchodzi… a forest ranger? A plecak wycieczkowy? To podejście, znowu, znowu. Jest już początek odchodzenia od. Szybko! Wołam raz głośniej. Nie odchodzenie… Nie!!! Wołam po raz drugi, nowy wyrok nie… kto mi pomóc! Trzeci Cree... Help me! Kimkolwiek jesteś! Nie pracować, podchodząc do nowego… tak! Jestem zapisany! Twarz wydaje się, mówi do mnie, ja jestem stały, szefowa skręca mnie. Nie widzę niczego, słyszę tylko dzwonienia notebooka. Mam usiąść. I nie ustawać, nie teraz, przytrzymaj ponownie. Ale zmęczenie jest bardziej silny. I spada ponownie, ale tym razem, wpuszczeni w otchłań. Jest już za późno... za późno… nila, pusty, nic… I leć, opuszczam moje ciało. Pamiętam jak po, wspomnienia. Mama, tata, Jeremy… Panie mój i nieznośnego little brother… Julien… es strona, lubię to, bez żadnych wyjaśnień, że tu m polubił, ale żeby nie było to możliwe między nami… Dlaczego? Pozostawiłeś mnie sama, bez goodbye, miejsce, gdzie możemy wymieniać nasz pierwszy pocałunek… środki do końca opowieści, gdzie rozpoczął… Dla mnie był lepszy dla mnie? Był na pewno? Spójrz na którym jestem! Nie jest to twoja wina, oczywiście, ja zawsze były zbyt odciągały uwagę… ale gdzie indziej… Gdzie jestem?

Papa w związek małżeński, a kilka lat po Tatie z Mimi, gdyż uznała, że jej dzieci miały ochotę na spoczynek. Posiada on utopione w alkoholu. Około dwa lata po ślubie, jest on martwy w wyniku trzech comas etyl. Może on rodakowi tę śmierć… z pewnością… jego ból był zbyt wielki, a ile razy ja widziałem wołać? Ale jak mógłbym nie pamiętam śmierć mamo? W jaki sposób?

Światło białe, idę się delikatnie z głową pełną marzeń... nie mogę odróżnić również formularze… biały sufit, gołe ściany, by te same kolory. Tylko hałas obecny w pokoju to prawdziwy "beep, beep" regularnie. Próbuję się podnieść, zapobiega to mnie. Pierwszą rzeczą, jaką zauważyłem to przewody są sadzone na moim ramieniu. Drugi, to że z Tatie Mimi zasnąć na krześle na mojej stronie. Zawsze było tam dla mnie. Jestem rozprostowuje w moim łóżku. Pielęgniarka przychodzi. Go między delikatnie do domu, spójrz na Mimi z doprowadzeniem powietrza z okolicznościowego (Mamo! To jest moja mama do życia wszystkie dni!), a potem mnie... Ona uśmiechnęła się do mnie i szepcze mi, że będzie mnie lekarz... Kara jest wyjście , że Mimi (Mamo!) obudził się i wyczuwam wielką dyskusję loiiiiin... Ja la Redoute, ta dyskusja, ale będą musieli przerzucić... Ona patrzy na mnie jak gdyby nie M nigdy zagrana, a następnie zwrócił cios :

"Dziękuję za to Bogu! Urodzisz obudzona!! Uprawiam jeżeli strach! Jeśli strach! "

Wartość podciśnienia instaluje. Ona oczekuje, że mówię, wiem. Ale co mogę powiedzieć? Dużo rzeczy, oczywiście! Ale gdzie zacząć… na początku, tak… I uruchamia wszystkie jakie mam na sercu :

"Jestem naprawdę sorry do t uczyniło strach jak również, potrzebowałam do wzięcia powietrza do zastanowienia się nad tym wszystkim . I zdaję sobie sprawę, że mam reagowali Stupidly, nie będę musiał zostawić jak to… myślę, że odtąd cały świat ma dwa szczęśliwsze… Ten, kto zrobił nam się urodził i które mają pasje, ktory zawsze znajduje dla nas… tyś Moja mama do serca i nikt nie będzie w stanie usunąć tej miłości, którą mam dla ciebie…".

Mama ma łzy w oczach… zabiera mnie w jej ramiona… wiem, że to jest dla mnie, aby ukryć swoje emocje… lekarz przyjechał po minucie, zawsze czyniliśmy poszukiwania kmicica… wstecz, a potem powiedzial:

"W rzeczywistości, Julien przyszedł wczoraj, iż pozostawiła pisma…".

Lekarz ma grzecznie poprosił, aby zamknąć kilka chwil a potem m poruszyła go, i wyszli bez powiedzenia czegokolwiek, ale z uśmiechem...

Teraz, potrzebuję odwagi… matka powiedziała mi, że miała wracać do domu, aby dać dobrej nowiny Jeremy… jestem sama na chwilę… idę do otwarcia listu Julien?

"Olivia",

"Te trzy dni bez wieści o Tobie zostały straszliwie długo, a ja nie przejmuję się długość… też, trzeci dzień, jak wykazują badania policji nie uczynił nic, postanowiłem ktor znajdź mnie… a ja t odkryły… jakoś nie cieszyły mnie rozpoznać... "

"Powiedziałam to, bo gdy doszedłem , miałaś powietrze tak się cieszę, że do mnie, i myślę, że musisz blame me strasznie… i chciałem ci powiedzieć, że to, co uczyniłem to najgorsza pomyłka mojego życia i nawet jeśli ja uważam, że nie chcesz już ze mną i że nie accepteras aby nie rozmawiać o mnie, pytam Cię, nawet jeśli zawsze chcesz mnie, inaczej jak twój mały przyjaciel, jako przyjaciela, a nie jako jeden, kto ma złamane serca twego…".

"Istnieje znacznie więcej niż peer, istnieje cały, mamy dwóch, ale
Jeszcze tylko jedno, i jestem strasznie zrujnowany wszystko… co sądzę o miłości jest to, że jest to jedna dusza w dwóch , a nasz jest pełny, tak długo, jak jesteśmy razem…".

"Jesteś jedyną osobą, z którą chcę być, i te wszystkie słowa i wszystkich wymówek, że stworzę ci nie wystarczała, aby mi wybaczyć…".

"Zrozumiałem, że to wszystko, gdy zostałam ogłoszona ta zniknięć, czułem się odpowiedzialny, oczywiście, ale martwiła się, i bardziej niż kiedykolwiek myślałam, że ty się tam, blisko mnie, chciałem dokręcić ktor w moich ramionach…".

"Ja t pocałuje pocałowaniem ust swoich; albowiem lepsze są i pragnień, jesteś lepiej jak najszybciej jak to jest możliwe, a przynajmniej, że ty budzi wreszcie… 11 dni ty es nieprzytomny…".

"Julien…".

I mnie, lubię… To właśnie z niego, abym odzyskał? Byłem w pełni delirium! Nie zostałem rozpoznany ! Jeszcze, dźwięk jego głosu jest dźwięk, nie zapomnij… zasnę.

Jutro, Julien, zrealizowałem moją decyzję...

Woda - błąd



Ocean był unleashed. Jego fale osiągnęły trzy do czterech razy kwartę skala, i byliście rozbijesz o przemocy bez takich przed wydmami. Te dzielnie broniła się przeciwko jego nieubłaganego wzrosnąć. Ma w każdej sekundzie, bez wytchnienia, musiały one cash wściekłości potężne walce, który rozbił pokonując ich lędźwi, bez trudu przerwać. W szaleńczym tempie, najbliższych i udanie te potwory nawiedziły wybrzeża zwykłym jeśli uczynne i grappillaient gruntów na plaży.

Człowiek po obejrzeniu spektaklu z satysfakcją. Przyjechał specjalnie dla niego. Przedstawiała ona wszystkie siły, potęgi natury. Narastające. I kiedy będzie on osiąść tutaj," powiedział do siebie, to będzie tylko dla lepszego wznowienia w innym zakątku świata. Posiada boczne, życie ludzkie nie miało żadnego znaczenia.

Miał on oczekiwany. A ona unieważniono, ponieważ nagle, że śpiewam z grzebienia koguta budzi się rano. Ambitne jak miał wyobrażam. Mówi się, że na pewno, jest przyjemnie, do tego chwalebnego celu, czy też wędrówka granią sztormu, że marzył.

Jest on następnie, że widział. Bez wątpienia, gdyby nie zauwazyla widoczne flagi która zabraniała kąpania, posadzonych tam od wczesnego rana. Bez wątpienia, gdyby nie przeczyta rażących znaki ostrzegawcze. Bez wątpienia także nie zamierzali nigdy nie dowiedzial sie, w jaki sposób zareagować na takie sprawy.

Ich głowami pojawiły się od czasu do czasu, po prostu czas, który nową ścianę wody czy powraca do funduszu, takie jak lalki do miłosierdzia nadnaturalną siłę.

Nie waham. Pogrążyło. Nie jest w żaden sposób, co planował zrobić, lecz z innymi intencjami. Jego kariera pływak płynący poszerzył swoją muskulaturę, ale nic nie było przygotowane do takiej sytuacji.

Z wody, pod prąd, który rozwijał się stopniowo. On dove pod wodą, pod ostre ostrza wysłany przez ocean. Kontrast był wejściem między katastroficzna din, które panowały na powierzchni, a ciche, kojące głębin.

Wreszcie zobaczył ciało jeźlibyście grzesząc młodej dziewczyny. Faraon zdjął swój oddech, pozwolił dziewczynie, aby polegać na swoich barkach tak, że pobiera powietrze z dużą goulées. Nie sposób jej wczepił mu jak boja, uświadomił sobie, że on tam skorzystał z jego najnowszym sił.

Niemniej jednak należy walczyć, bo widział inne dziewczyny, odległe o 50 metrów dalej w zakres ocean ponownie. Każda próba rozmowy było skazane na niepowodzenie. On spadły bohatersko uratować drugiego, rezygnując z pierwszej.

Wydawało się mu, że wypłynęła od wieczności spędzonej. On przyjechał, a kwarantanna metrów kiedy zobaczył że nie mógłby walczyć więcej. Nie zatonęła powoli. Jego wysiłki redoubla i sprawił, że niemal na dno do połowu.

Wiodący w Skansenie Kurpiowskim, oddychałem. Uwalniane z wiedzą zawsze w życiu, postanowiliśmy sprowadzić z przyjaciółką. Ale jeśli pod wodą może pływać stosunkowo szybko, odtąd brzemię, które stanowiły przedmiot osłabionych dziewczyny na niego w zwalczana. Jej siły zbrojne faiblissaient szybko, ale nie godził się przejmować. Jego dłonie zajęte do zapobiegania przedostawaniu się wody, tylko jego stopami walczących w odpowiednim tempie. Posiada na każdej rolce ściągnął sobie w położenia kulki tak, że bieżące popycha go do przodu i w tym samym momencie, że płynęła.

Pod uderzenie fali szczególnie potężny, on upadnie. It struck rysów twarzy z kolanem. A ziejące rany otwierały się na jego wargi, na skutek udarów z jego zębów. Strumieniem krew płynęła. On skontaktował się i ostatecznie wylądował w drugim, który miał pochodzić ze dwa tygodnie w metrach. Była zmaganiem się jeszcze jak również. Jej wczepił rozpaczliwie do niego.

Zaczęła się prawdziwa droga krzyża. Choć jego zasoby porzucony, potem, że on nie miał doświadczenia służb ratowniczych na morzu, następnie spędzili więcej czasu aby spróbować odzyskać powierzchnię, aby przesunąć się do przodu, potem, że jeden z dwóch dziewczynek nie reagowali nawet więcej, i które on zastanawiał się, czy ona była wciąż żywa, przestrzeń dzieląca nadbrzeże wydawało mu, aby powiększyć chwila-moment.

I jeszcze byli zbliża.

Ale krew, która płynęła z wargą przyciągnęły kolejne niebezpieczeństwo, równie zacięte. Bezużyteczne do przedstawienia ich do ciebie, rekiny są bez litości. Nie zauważył również, zanim nie osiągną. Chodziło o to, aby przejść szybciej. Wkrótce oni ich odwrócić, jak wilkiem reniflerait jego pożywieniem. I wtedy jeden z nich zaczął w ślad krwi, które zawsze, przepłynął.

Nie było konieczne do podjęcia decyzji. Nie zawahała się przed premierą w pastwiska. Umożliwi im dotarcie do łatwiej na plażę. Potem pamiętał, dlaczego on był tutaj. Do samobójstwa. Marzył, aby dzieci, które chciała mieć, ale on był zbyt stary. Ma przyszłość dwójkę dzieci, którą miał w ramię. Mówi się, że może to być jego.

Wziął jego decyzji. Pierwsza córka znalazłby kilka sił poprzez swoją pomoc. Dał mu jego przyjaciel, bez dalszego precyzji. Strach czytać w oczach Gamine, ale niemożliwe do przewidzenia jeśli sharks z zaciśniętymi więcej niż odległość od brzegu.

Jej długie paznokcie, począł kupkę gruzu. Miał on piękny grymas bólu, kontynuował. Jego krew zaczęła do barwienia wody wokół niego. Rekina jest désintéressèrent dziewcząt. Następnie pośpiesznie.

Chociaż był pożerający, natomiast cierpienie osiągnęła swój punkt kulminacyjny, człowiek myśli, że wreszcie jego samobójstwo było znacznie piękniejsze niż to planował.


Kabaretowi belgijskich, którzy ten Poniedziałek, 20 sierpnia, jest śmierć w relacjach boze dwóch młodych dziewcząt w oceanie, we Francji. Wszystkie one mają dwa nagrobki.