seduit

Beklenmedik bir Destiny's Child - Bölüm 5


Chap.V
Tünemiş bir peluş kanepe, Maya sirotait cam, taze meyve suyu, hava duygulandırıcı. Ne değil, onun etkisi sürpriz bir kadın bulunan "antrum" ve "i̇nfazcısı olduğu i̇ddia edilen".
Bu evi …" çok renkli', T , ikna etmeye. Kesinlikle yanlış ve biliyordu, bu hala çok basit bir sıcak ve konuksever. Hiçbir şey yoktu, monstrance, mobilya kesinlikle iyi bir kaliteli ama sober. Duvar kağıdı ve tablolar, sanat çağrılan bir akşam. Ve nesnelerin, sanat, yerel artisanerie inter alia, trônaient burada ve orada. Gösterişli merdivenler, ahşap led yüksek seviye. Bina görünüyordu için muazzam bir adam "sadece" !Kadın gördüğü etkisi eski bir the nanny kim kendi görev yapmıştı ve içecek bir ev. "Bu, bir ordu anlaşma gibi bir bina! " SE dedi Maya.
Bu yerde hiçbir şey onun daire, şehir, beyazlığa duvarların değil , hafifliğin, tablolar, modern sanat, çalışıp çalışmadıklarının modern tasarım ve mobilya bu şok etti bu "küçük güvenliginin saglanması kampanya "görünüşe göre çok muhafazakar.
"Küçük güvenliginin saglanması kampanya "itibaren gözlemlenen iyi bir küçük ve genç kadın uçlarına kadar rahatsız edici ve dinlenmiş, cam, bir heyecan.
_ Bu ne zaman monte, at? Kendisinden aniden Magor.
Maya, Unutulmuş şeyler bilmek gerek.
_ Bu…,, oralarda arayacak.
Genç adam'dan, dudakları.
_ Çünkü "her şeyi", her zaman inanıyorum. Ben önceden monte edilmiş bu hayvanlar?! Fit- hava, bayrakları açtılar.
Magor écarquilla gözleri sürpriz ve baktı genç kadın ekstra bir karasal. O itilmiş bir expletive duyulamaz.
_ biliyorum, birisi, bölge, nadir ya da olağandışı, ama ben asla monte, itiraf t kadın nihayet.
Ne iyi, yalan, avantajı. Onun kötü performans bu bir hata olur bu.
_ Bu mümkün değil! Exclaimed Magor tutkulu, daha fazla karşı kendisini karşı genç kadın. I gerekir m, şüphesiz! Düşündüm de iyi bir takındığın şövalye ve henüz I sol bunu!!
_ benim mentor I nokta, exclaimed Maya, bir patlama, gurur, ve m yasaklamak veya yetki bana her şey. Ben mücbir sebepler.
_ mücbir sebepler, ancak sorumsuz! Size kill sizce y. Ve ben eşit suçlu yoktur , yasaklanır, intihar ediyor. Neden bitti?
Genç kadın, ağız ancak hiçbir öç alacak.
_ bu aradığınızı kanıtlamak mı? Eğer isterseniz beni etkilemek, başarılı! Ben sizce de davranışları ahmakça.
Koyu, Maya çok daha fazla sözcük yeterince güçlü ve yeterince scathing ona kırlangıç hakaret.
_ hala mutlu, çıkılır, bir kaç mavi. , gelecekteki toner size davranışları sorumlu bir yetişkin.
_ durdurmak için beni derste ben size sorulan şey, yönetilen son olarak söylemek Maya kim daha fazla ve daha fazla kalmakla suçluyorlar. Bu adam.
Sighed Magor ama , aynı öfkelenme biraz. Orada geldi. Bu atların, peçeli.
_ Bu daha ihtiyatlı, i siz ayakta, bir araba. Şimdilik unutun, binicilik, siz karar verin, dersler, remontrez!! 1979, kabul edilemez bir kızı Montack bilmiyorum . Ben gidersem sacrifierais için öğretmen.
"Ben çok vakit geçirmeden başarılı olmak için my life öğrenmek için ata binmek". Pensa Maya.
_ öğrenmek istiyorum nasıl yüklenir I size bildireceğiz, bu izlerin zor. Ben oldukça gülünç, bugün artık gitmek istiyorum.
Magor yaklaşıp, glimmer , katıldık.
_ Maya! O yavaşça. Neden , peçeli eğer? Ve görünüşe göre hiçbir şey bilmiyorum, atları!
Genç kadın hypnotized'na. Yaklaşınca biraz daha fazla kadın, tepki, aciz kavramıştır. O zaman sakin bir el, boyut, ve frissonna bütün ve başarısız olursa, düşme, katkısı. O yetişti, diğer taraf ve dikkatini çekti. Bu içgüdüsel olarak dönmüş. Bir yavaş, bir fitil kim geçti, onu alın ve Plaça arkasında kulak. O dayandı, tıpkı yavaş yavaş. Maya, daha fazla top sinirler, hazır. Kadın kapalı gözleri, tutun. , ağızlar sadece birkaç milimetre bir başka olduğunu ve bunların sıcak politikasını onaylamamayı sürdürdü sürekli şimşek çakıyordu, örgütten ayrılacaklar. gürültü, telefon sesi aniden kesintiye bu samimi bir andır.
Maya had ürküttü Magor iterek. Kadın çalıştığı devam zihinleri , genç adam cevap vermedi. Ancak, yapıyor? Yok beklemek, bu yöneldiği geçit sorunlu , gözde kadın hissettim onu ve zayıflık ile sol oldu .
O unutulmuş onun acı, bacak ve hızlandırılmış, değil. O yetişti ve word led'a doğru pick-up kamyon, daha iyi pick-up. Ve tabii ki, yol, karşılıklı daha fazla değil bir kaç kelime.
_ I sorulan bir getirir, atları. Tif Magor hangi set .
Genç kadın kaldı. Onun mutism görünüme bürünmüştür, yol. Sonra aniden :
_ Ben sizden bir servis var mı? Bir şey söylüyorlar, bütün bu günümüz Anais… söylemek istiyorum benim düşme , at. Kadın bir saldırı.
Magor gülümser.
_ yoktu niyeti! Ca kalır, biraz gizli. Ama haklı, mavi.
_ Ben bir şeyler bulabilirsiniz.
_ I operasyona benim öneri. Eğer ben gerçekten nasıl takın.
_ Biz! Fit- girişinde verilmektedir. Kadın istemediği yer görmedim, Magor.
_ maya, bir gizem bana. Istiyorum. Daha iyi biliyor ...
Magor kesilince yavaşça nokta, genç kadın sordu kadın yoktu onun hayal edemezdim. Ancak, sesi, cevap, küçük bir ses.
_ anlaşma, ediyorum birkaç ders!! Fit , kaçan bir gençtir.

Olivia, veya araştırma gömülü anıları.



Ve neden, ilk?

Ama nasıl ben düşmüş bu delik mi? Her şey karanlık, kötü niyetliydi...
Görüntüler hala dans my kapağı:
"Siz benim kızım, ama ben bile biliyor musunuz?"
I yükselir. I go. Kapı sesi. Bu Vazo kırılır.
Bir sürü rüzgar bugün. I unutmayın. yüz, Julien, bugün kırılmış. Gözlerini. Neden sanırım, onu?
Ben Mevcut, ahşap.. Yalnız, gerek yansıtır. Mevcut...
Aniden I sürçme, düşer ve ben bayıldım.
I am düştü ve gün katman.
Ben, bir delik, bir görür, cümle, Sky, çok derin, ben yeniden.
Annem, beni arayacak. Oh hayır! Bu benim anne! Yine bir yalan...
Ama benim anne?
Özenli Olivia, özenli...
Bir yüz, benzer benim kendi, sarı saç ve uzun, gözleri okyanus ve bir ağızdan görkemli...

Aniden aklına geri gelir bana...

Annem çok basıldı. Kısa, Ev arama, Saatteki bulanıklıkla birleşmiş, anahtarlar, Babam… Yuvarlanıp Giden Babam, Annem… annem kim istiyorsa karnının yaptığı, çok büyük bazı ay. Ben üç yıldır. Yuvarlanıp Giden Babam, Saatteki bulanıklıkla birleşmiş ve bırakın, ama ben yakalama, bacak, geçit, ve M sarıl. Babam bana :

"Olivia, yapraklar beni , lütfen...

- neden, ilk?

-Çünkü Maman. hastane hemen!

-Bu hasta, Mom?

-!!!!!! Olivia...

-bir pony ' nun belini?

-ama!!!!!! Komşuna karşı yalan şehadet etmeyeceksin bakınız biz geri dönüş, hiçbir şekilde Komşunun evine tamah etmeyeceksin, mutlu bile… şimdi bana, Olivia, lütfen! Ben gerçekten zaman…"

O öpücük bana alın ve I gevşek. Bunun üstüne araba burada Mom yüklü, daha sonra başlar. Annem bana öpücük ben alabilir ve sonra normale döner. Ben, televizyon. Birkaç dakika sonra, Tatie Mimi geldiğinde (c, küçük kardeş, Mom, gerçek, Mirabelle denir ama çirkin). Bu son anda annem bana öpücük...

I soğuk. Gece tamamen düşmüş şimdi. Soğuk bir gece sonbahar. Ben de açlık grevine başladı. I search my cep arama bir şeyler yemek için… Ben üç sakız, iki carambars ve bir paket kekler ben, kendini öğlenden… her şeyi.

Ne zaman I tekrar burada kalmak mı?

I kaydediniz. küçük "gıda", I kendi. Bir sakız bu akşam, I avalerais ve çok daha kötüsü, Kötü, mide… gereklidir. Devam unutmayın...

Babam birlikte ev, tek başına. Bu, kırmızı gözleri. O, Tatie Mimi ve ona şöyle dedi: :

"Geçmişte yanlış ...

-…?

-Evet! "

Ve Tatie Mimi ağladığında. Babam bana onun kolları ve cry çok. Ben bilmiyorum ne… Bu akşam, Tatie Mimi uyku evi. Anlatır bana bir hikaye. Küçük bir kız satmak gerekir maç akşamı Noel. Ancak geçenler algılanmamalıdır, sokak, Kötünün ve istemiyorlar onu satın alın. Ardından, küçük bir kız, tüm sıcak ve gördüğü bir sürü güzel şey. Sonunda, sadece bir maç sırasında ve kadın, gördüğü büyükannesi, ölü. Merhamet tarafından, küçük bir kız getirir, gökyüzü… ben bu geçmişi, çünkü çok üzücü. Yuvarlanıp Giden Babam başlayan telefon tam bir insan, bahçe. Annem hala hastane, tüm biliyorum...

Bu sabah, Babam, orada. Bu pazartesi ve Mom m her zaman satın kartları toplayın. Mimi tatie istemediğini söyle bana, ne annem ve babam. O dedi ben, okul bugün… Yuvarlanıp Giden Babam mutlaka benimle konuşun. Sonrası benim kahvaltı, bir sepet garip. Gülüyoruz, masa, bana, ve beni :

"Olivia, burada küçük kardeşi, Jeremy, Mom, daha fazla ev...

- neden, ilk, Mom, geri dönüş? "

Yuvarlanıp Giden Babam hava sıkıldım, benim soru, Tatie Mimi kim bana karşılar :

"Çünkü monte gökyüzüne...

-Biraz Maç kız?

- Evet, Biraz Maç Kız...

-ve bu eve alma beni, Mom?

-Değil.

-Bu bana bir star mom?

-Bir Kez monte, inecek daha fazla...

-sonra henüz monte edilmiştir? Ben onu söyleyin burada kalmak için mi? "

Yuvarlanıp Giden Babam başlar feryat ve Tatie Mimi bana, kapağı, gözyaşı, gözleri. Bunlar, iki salon ve düşük bir ses için bu I duydunuz, ama ben herhangi bir ödeme dikkat, çok meşgul, küçük tatlı yüz geldi, battaniyeler. Bu hareket, uyudum, çünkü tüm bebekler. I kıskaç kendisine burun, ve paket başlar uluması… Yuvarlanıp Giden Babam geldiğinde, akım, ve, bir şarkı, kapsam, kolları...

Benim anılarınızı bulanık olur. Ne testere-I kardeşim? Ben hatırlamıyorum daha… doğum, Jeremy, ne yazık ki, bir sevinç, en … ve bana am sıkışmış, bu delik!!! Şafak cümle ve benim mide , kıtlık diye bağırdı bir gece… Hem daha da kötüsü, neden! Ben alışkın açlık gibi! I yemek benim kek ve bir sakız!

Yuvarlanıp Giden Babam ve Tatie Mimi, telefon, tüm sabah… Ben doğru dinlemek ne söyledi… A midi, halkaları, kapı, Babam açar. I bkz. Enter Tonton Mathieu ve Tata Anna ve kuzenim Iris… Tonton Mathieu, büyük kardeşi, MOM. Bunlar düzenli olarak yarıştı, ama beğendim yanı aynı. Iris, kadın, iki yıl daha beni ve kadın kötü de değil.. Bir kere, o kesme saç olduğu gibi, bebekleri (hariç, onun bebekleri daha fazla saç, belli bir süre) anne gizli iki ay, zaman benim saç uzama yeterince. kuaför, yakalama, bu felaket. Sonrası kısa bir selamlama gergin, ve bir sonraki katilin Tonton'dan Mathieu atmamıştır, Babam ve kaçan kişi, Tatie Mimi kararnameler, yüksek süre için hastane. Yuvarlanıp Giden Babam Dikodaki Monte car, Tatie Mimi ve büyükbaba torunlarının Antoine ve Mamy Louise, kim geldi. Ben ile Tonton Mathieu. Babam verdi Jeremy, komşu, bu arada biz geri dönmek. Bunlar çok isteksiz alınmış bana da, ama Babam bir son nokta tartışma olduğunu söyleyerek I yoktu. Kapı, araç ve Iris kurar yan beni. Zaten I sense, I sarf edecek kötü bir öğle sonrası...

Bu gözyaşları I, gözler. Neden bu bellek zor mu? Soğuk pique beni yüz. Sonbahar, gelişmiş. Birçok yapraklar sonbahar benim delik. Sarı yapraklar, kırmızı, turuncu… ben aç, çok aç, çok aç… Ne bir sıkışmış bir delik, yok olmak için mi? I, arama, ben duydum, herkesin yürüyüş ve çevresindeki alanı. Herhangi bir şekilde nasıl için mi? Benim kuvvetleri m damla yavaşça, I cannot lift my hapis yok hissi baş dönmesi, ve benim ses başlar başarısız, düşük ve kayalık. Soğuk, açlık, uyku… I reddetme, uyku, korku değil beni uyandırma… Anneniz, aşk bana burada es korur beni! I t had unutulmuş, bağışla beni! Burada sanat sen mom? Mom!

Araçlık Açık Otopark, park, hastane, Bina B… kader tüm yetişkinler, Merhaba arkadaşlar, onlara katıldı, ancak hâlâ dışarıda biz geri gidin. Binde bir, kapı, biz iner merdivenler, hemen sol giriş. Yoksa, bir koridor zayıf yanıyor, kapalı kapılar, tüm sıra sağ ve bir açık, faziletleriyle koridor bir görür, erkek, beyaz, bluz konuşan bir orta-sesli ve sessiz tutulur bir kez geldiğinde. Bir isteği babam kişinin adını, keşke. Nathalie. Mom. Bu açar, kapı sunarak, babam ve samimi taziyelerini sundu. Yuvarlanıp Giden Babam beni iter ve ondan önce, geri, ilk, kesiklik önce enter kendisi. I bir yatak, Mom, yatar . Bu anlaşmalar , Güzel yaz elbise sarı, kadın sevdim en çok. Kaplı beyaz bir bez, cilde solgun . Onun sarışın saç düzenlenmiş halo etrafındaki yüz verdi, hissi, tüm insan toplandı. , bir melek. Yüzü kapalı bize mükemmel sakinlik, bu gözümüz vardı derin onu. Bu gözyaşları aktı, sessiz. Orada kişi kırdı , Silence, çekildi , bu kişi eğer önemli zaten. Ve bardaktan boşanırcasına, gözyaşı , kadınların ve yerleşim işkence erkek ayağa peyderpey , ulaşıldı . serenity hantal . Onlar ne allah enli , hala düşündüm, o güleryüzlü, I kissed ön, benim anne, ben her zaman için ona "yakında". Bütün dünya şaşırdım, ancak tüm dünya gibi bana. Geçen zaman. Bu yorum, daha fazla.

Bir gün !!!!!!! Akşam, katman, daha hafif, fakat daha az soğuk, bir gün önce. Kişi etrafında bu park? Hiçbir gölge, göründü gürültü yok değilse, rüzgar, ağaçları. Neredeyim? Ben, burada ölmek mi?

Bu yay, yavaşça. Kimse çözmek i̇stiyor i̇lk. Nihayet, biz geri gidin, otomobil, Iris başladı beni tehdit, aslında, bu, oyun, küçük kız sevimliydi ve eğer kıskançlık beni tekrar, I, sağ için ciddi bir misilleme…Nedir bu, ben için, bana nefret bu noktada? Akşam, orada bir grand yemek, hepsi birlikte, ama iyi bir ruh hali değildi... Ve yemek, hiç et. "Bu kadar eğer ate thy anne" dedi, beni Iris...

Ben çok daha hassas anılar, I unutun. Görüntüler ve eve, lütfen. Julien, henüz! Olan düşüncelerim! - Sen elbette kırık!! Benim için iyi… benim için iyi mi? Haha!! Beni çok güldürdü! Ve sen Mom! Ne yaptım, tüm bu? Oh Mom! Eğer ben anladım ne oluyor, ben en az denenmiş keyfini maksimum thy yüz, ben daha güzel, üç, ben… BEN… şimdi, çok geç! I te, Daha Fazla meselesini… kesinlikle daha fazla. Eğer biliyorduk, i te gibi görünüyor.! Ben de aynı gözle sokar, aynı saç… Açlık beni sizi çılgına çevirecek kadar saçma. Ben, annem… bana! Siz bana fare! Tu m'açılır kol! I avans ve sen kaybolur… geri gelip Mom! Bırakmayın beni! Mom!!!!!!

Ev uyanır ve aurorae, bütün dünya hazırlanıyor. Siyah. Yuvarlanıp Giden Babam merak, sevdiğiniz çiçekleri, MOM. Ve Lys! Beyaz nilüfer biçimindeydi… ben, fleur de lys, kadın beni aramaları her zaman olduğu gibi… I love bu çiçek, çünkü annem çok sever. Biz, Kilise, I, dinleme, I… pişmanım. Takip ediyoruz uzun bir yol, araba, Kuyruk Hint. Yetişkinler ağladım, Kilisesi, arabalar, ve şimdi, mezarlığı, arkasında güvenli bir wood. Bir dua, kabine, erkekler için tırmanmalı alt başka bir kutu, mermer. Biz işaret, fleurs de lys, önce erkekler, yakın ve ayrılma… Yetişkin, recovering, daire ve tekrar üstün bir dua "Baba, gökte, thy name…", dua, hafif bir esinti kaldırılmış. Bu şu anda bu ben anladım ağırlık ve durum. Mom! Montaj sky t altına!!!!!!!!! Ne yapmalıyım? Yoksa t- yıldızların altında ? Serra mutlu mu? Neden go mom? Mom!

Değil !!!!! Birisi!! I topla benim kuvvetleri, my voice, kayalık. Evet! Ben aç, I ate yapraklar, ağaçlar! Bu yaprak, hangi m gömülmüş, sokar, Mom, birkaç yıl önce. Devam benim itiraz salma benim boğazı. Bu bir hayvan mı? Ben, hata. Not yaklaşırken… orman ranger? A hiker? Bu yaklaşım, tekrar, tekrar deneyin. Zaten başından uzaklaştırın. Hızlı! I cry, daha fazla gürültü. NOT uzaklaştırın… Değil!!!!!! I cry ikinci bir zaman, yeni bir yargı değil… gelip bana yardım!! Üçüncü Cree… bana yardım!! Her kim! Bu, yaklaşan yeni… Evet! Ben kaydedildi! Bir yüz belirir, konuşma bana, ben ayakta, başı dönüyor bana. Anlamıyorum, ben sadece sesini, çalan bir dizüstü bilgisayar. I sit down. I gerekir, ıslık, şimdi, tekrar deneyin. Ancak yorgunluk, daha güçlü. I düştüğünde tekrar, ama bu kez, bir dipsiz derinliklerin kuyusunu açınca, Felaket zorbaları amansızca avlasın. Çok geç… çok geç… nil, boş, hiçbir şey… I fly, I leave my body. I unutmayın, anılar. Anneniz, Babanız, Jeremy… Benim Rab ve çok küçük kardeşi… Julien… es parti gibi, diğer herhangi bir açıklama, tu m beğendim, ama bu mümkün değil abd… Neden? Siz beni yalnız, bir veda, yer değiş tokuş ettik, ilk öpücük… bir son öykü nerede başlamıştır… beni, daha iyi benim için mi? Çok Emin misiniz? Nereye I am! Bu, arıza, tabii ki, ben, her zaman çok şaşkın… ama başka… Neredeyim?

Yuvarlanıp Giden Babam remarried birkaç yıl sonra, Tatie Mimi, çünkü bu kabul edilir ve çocuk bir anne. Bu batık, alkol. Yaklaşık iki yıl sonra, evlilik, ölü bir sonucu olarak üç comas etil. Belki de vardı bu aradı ölüm… kesinlikle… Onun acı çok büyük, ve kaç kez I birbirinden midir? Ama nasıl, unuttum, ölüm, mom? Nasıl?


Beyaz ışık, ben yavaşça, bir rüya… I fark etmiyor iyi formlar… beyaz bir tavan, çıplak duvarlar, aynı renkler. Sadece mevcut ses oda bir "bip, bip" Düzenli. Ben çalışırken kaldırma, beni engeller. Ilk şey not bu borular ekili my arm. İkinci,, Tatie Mimi uykuda bir sandalye benim. Bu, her zaman için bana. Ben düzleştir my bed. Bir hemşire geldi. Bunu nazikçe düzeni, Mimi, bir inanca (Mom! Benim Annem, hayat, tüm gün!) Sonra ben... Kadın gülümsedi bana ve beni be söylenmesine neden oldular, beni, doktor... Bir penaltı , çıkış , Mimi (Mom!) uyanır ve I sense büyük bir tartışma loiiiiin... I la Redoute, bu tartışma, ancak bu geçiş vardı... Kadın , bana, eğer M hiç, ardından exclaimed a blow:

"Tanrı'ya şükür! Sen sanat awake!!! Ben de eğer korku!! Eğer korku!! "

Vakum kurar. Kadın bekliyor. Ben konuşma hakkında, biliyorum. Ama ne diyebilirim? Bir sürü şey, tabii ki! Ancak başlangıç… başında, evet… Ben tüm piyasaya ne kalp :

"Ben gerçekten üzgünüm t yapılan korku yanı, I için gerekli hava yansıtacak tüm . Ve anladım ki, Ben Ahmakça davrandı, ben, terk gibi… bence bundan sonra tüm dünya iki annelere… olan, bizi dünyaya ve sever, kim her zaman vardır, abd… sen sanat annem kalp ve kimse için bu aşk, ben size…".

Mom, gözyaşı, gözleri… beni alır, onun kolları… biliyorum, bu beni onun gizle duygu… Doktor geldi bir dakika sonra, biz her zaman teşhis birbirine yaklaşıyor… Bu geri ve sonra bana :

"Aslında, Julien birlikte dün, kendisi bir harf…"

Doktor, kibarca sorulan çıkmak için bir kaç saniye sonra m, bunu kabul ve geldi," dedi, ama bir gülümseme ile...

Şimdi, ben, cesaret… Anne bana. kadın için ev, iyi haber, Jeremy… ben tek başına bir an için… Gidiyorum açık mektup, Julien?

"Olivia"

"Bu üç günlük haberler - bu korkunç uzun, ve ben de endişe uzunluğu… Ayrıca, üçüncü gün, araştırma, polis hiçbir şey yapmadı, I karar te kendimi… Ve i t buldum… - Sen elbette değil beni tanır... "

"Ben çünkü vardığımda , vardı , hava çok mutlu beni ve sanırım ihtiyacınız olan olaydan beni korkunç derecede… ve istediğim size ne bitti, en kötü hata, My Life ve hatta eğer bence artık beni ve size accepteras, söz, ben sizden bile eğer her zaman beni, yoksa, biraz arkadaş, arkadaş, ve biri kırılmış thy heart…"

"çok daha fazla bir eş, bir bütün, biz ancak
Ama sadece bir, ve ben korkunç derecede berbat her şey… Ne bence sevgi, tek bir ruh, iki gövde ve eksiksiz olduğu sürece, biz hep birlikte…"

"Siz sadece hangi istiyorum, ve tüm bu sözcükler ve tüm bahane ben, sizin yeterli bana bağışla…"

"Ben gördüm, tüm bu zaman ilan ta kaybolması, kendimi sorumlu, tabii ki, ama endişeli, ve her zamankinden daha fazla istedim, sen, orada, bana yakın, istedim, te sıkın benim silah…"

"I t öpücükler ve isteklerimizi. Daha mümkün olduğu kadar kısa sürede ve en az, allahın sizi en son… 11 gün boyunca allahın es bilinçsizlik…"

"Julien…"

Ve bana, ben…, ona I'kazanmış? Ben tam bir delirium!! Ben tanınan ! Ancak, ses, ses, ses, unutmuyor… Ben uyku.

Yarın, Julien, ben benim karar...

Su-hata


Okyanus, sınırsız. Dalgaları ulaşıldı üç dört kat her zamanki ölçeği, ve çaglayan bir şiddet yok gibi. kumullar bulunmaktadır. Bu zorbalıklara karşı i̇ngilizleri çıldırtan Forlar, inexorable artıyor. Her, ikinci, durup dinlenmeden, nakit, hırsı, güçlü rolls, çökmüş aşağı, kanatlar, şimdiye kadar durdurabilir. Bir çılgın kalp, gelen ve giden bu canavarlar kasıp kavurduğu, sahil, sıradan, huzurlu ve grappillaient, kara, deniz kıyısında.

Bu adam, gözlük ve memnuniyeti. O vardı, özellikle. Bu temsil, tüm gücü, güç, doğa. Bu büyük. Ve durulacağı burada," dedi, kendisi de, bu sadece daha iyi sürdürme, başka bir köşe, dünya. Yan, insan hayatı demek hiçbir şey.

O'bekleniyor. Ve kadın kaldırılmış, aniden, şarkı söyleme, horoz ötmeden uyanacaksınız. sabah. Gösterişli vardı. Bu açıklamada, kesinlikle, bu muhteşem, braving, fırtına, söyledi, kuşlar.

Daha sonra bu gördü. Şüphesiz bunlar vardı fark değil, Görünür bayraklar yasaktır, yıkanma, yana, sabah erken. Şüphesiz bunlar vardı, önizleme konusundaki uyarı işaretleri. Şüphe yok da onlar asla öğrenilmiş nasıl tepki gibi bir durumda.

Bunların başlıkları ortaya çıkmıştır zaman zaman, sadece zaman yeni bir duvar, su geri döner, fon gibi bebekleri için merhamet bir doğaüstü gücü.

Bu tereddüt etmedi. Boğdu. Herhangi bir şekilde ne yaptı planlanan, fakat diğer niyetini. Kariyerine, yüzücü vardı, geliştirilen musculature, ama hiçbir şey de hazırlanan bu durum.

Su, mevcut, biraz ilerledik. O güvercin , su altında, keskin bıçakları gönderen okyanus. Kontrast girerken , berbat din ortalamalarından , yüzey ve sessiz sakinleştirici.

Son olarak gördü, kasa buffeted genç bir kız. Götürdü, solunum, izin verilmez, kız, onun omuzları böylece hava çeker büyük goulées. Bir şekilde bu dört elle sarıldım ona bir şamandıra, anlamıştı. Orada transfer ve son güçler.

Bununla birlikte bu mücadelenin, çünkü görünce, diğer kız, uzaktan, bir 50 metre sonra, okyanus. Herhangi bir girişimi de söz lanetli başarısız olabilir. O-ülkelerini Nazi işgalinden kurtarmak, ikinci, terk.

Gibiydi, kendisine yüzdük bir bekleyişten. Vardı, kat karantina, metre görünce, mücadele edeceğini söyledi. Bu batan yavaşça. Bu redoubla çabaları ve neden hemen hemen en alt, yakalama.

Lider, açık hava, kadın nefes aldı. Rahatlamış, her zaman biliyoruz hayat, teröristlerle, onun arkadaşı. Ancak, su altında, yüzmek için oldukça hızlı, bundan sonra yükünü, öldürülmesinin, zayıf bir kız, onu engellenir. Kuvvetlerini faiblissaient hızlı, ancak reddedildi. Ellerini, meşgul, dışarıda tutmak, su, sadece ayaklarını mücadele, kalp pili. Her bir rulo yaptı, konum, küresel, böylece mevcut iter, ön ve aynı zaman da ağladım.

Altında, blow, bir dalga, özellikle güçlü, o düştü. Bu sarhoşu onun yüz, diz. Hayretten açık bir yara açıldı, dudak, şok, dişleri. A stream, kan aktı. O yetiştim ve nihayet geldi, diğer, Şundan türetilir geldim, metre. Bu duayla henüz yanı sıra. Bu dört elle sarıldım idarecilere.

Başladı gerçek yolu çapraz. Ve kaynaklar terk edilen, o yoktu deneyimi deniz kurtarma, daha sonra daha çok zaman geçirdik denemek için yeniden yüzey, ileri, sonra bir iki kız tepki vermediğiniz daha ve merak edilen o hala yaşayan, yer ayırma, gündüzleri sanki onu büyütmek anı-anı.

Ve yine de yaklaşıyor.

Ancak kan hangi aktı, Dudak ilgisini başka bir tehlike gibi, acımasız. Işe yaramaz, onları, köpekbalıkları, merhamet. Fark etti önce iyi değildir. Gerekli gitmek daha hızlı. Yakında bunların açık, bir kurt, reniflerait yırtıcı kuşlar. Ve sonra bir başladı. uyandırma servisi, kan, zaman, ağladım.

Gerekli bir karar. O tereddüt ettiği için, mera. Bu onları daha fazla kolay. Sonra anımsadı neden oldu. - intihar ediyor. O yaratmayı çocuk olduğunu söyledi, aranan fakat hangi çok eski. , gelecek iki çocuk söyledi. kol. Bu açıklamada, onun.

Göreve kararını. İlk kızım bir kaç kuvvetleri, takviye. Verdi ona arkadaş yok daha hassas. Terör okuma gözleri Gamine, ama imkansız olduğunu bilmek, köpekbalıkları, ürkmüş daha mesafe, kenarında.

Uzun tırnaklar başladı rend. Bunu güzel yüzünü buruşturuyor, acı, devam etti. Kan başlayan renkli su. Köpek balıkları, kız désintéressèrent. Sonra döküldü.

, dağın doruğunda yakıcı, acıları ulaştı, climax, adam olduğunu düşündü, son olarak yaptığı intihar çok daha güzel, bir de planlanıyor.


Saygı, bir Belçikalı Kim, bu Pazartesi, Ağustos 20, ölüm, ele salma iki genç kız, okyanus, Fransa. Bunlar, iki kaldı.

���ؕ��G